wtorek, 7 kwietnia 2015

#2. Przyjaźń

 Witajciee ! <3 Dzisiaj pogadamy o przyjaźni. Jak każdy wie, przyjaźń odgrywa dużo role w naszym życiu. Każdy posiada osobę, do której nawet dzwoniąc o 3 nad ranem, wie, że ją wysłucha i doradzi. Tak ja Wy my również posiadamy takie przyjaźnie.
         Naszą NAJLEPSZĄ PRZYJACIÓŁKĄ jest KLAUDIA ZARYCHTA <3 

  

1. Jak się nazywa ? 

 *Klaudiaa Zarychta <3 
2. Pseudonim
*Mała Czemu ? Zaczęło się tak od jej niskiego wzrostu. 
3. Data Urodzin 
*27 Sierpień 
4. Znak Zodiaku 
*Panna
5.Kolor Włosów 
*Hmm .. Jak zauważyliście obok na zdjęciach. Ma różne kolory Czemu? Bo uwielbia farbować .. Nie bójcie się nie farbami. Tylko piankami koloryzującymi .. A Kto jej farbuje Oczywiście, że Ja (Weronika) Ale tak ogólnie ma kolor blond i chyba dobrze. Hmm. Zawsze się wkurza jak mówię, że nie jestem głupia jak blondynka, a ona szturcha mnie i udaje złą minę xDDD UWIELBIAM To <3 
6. Kolor Oczu 
*Oczywiście, że NIEBIESKI <3 
7. Czy ma zwierzątko? 
Niee.. Ale bardzo by chciała mnieć pieska .. Aż bym chciała, żeby ją zjadł .. Nie zapomne jak urządziłyśmy jej przyjęcie niespodziankę. I zapomniałyśmy schować butów. A ona myślała, że to piesek .. 
8. Ile ma Lat? 
15-Latka. Jest od nasz starsza, ale traktujemy ją jak naszą małą siostrzyczkę <3 
9. Prawo czy Lewo ręczna ? 
Oczywiście, że Lewo Wyróżnia się od nas wszystkich. I to właśnie w niej lubimy.
10. Gdzie się poznałyśmy? 
Weronika - Na zuchach . 8 lat Temu <3 
Agata - W szkole . 4 lata Temu. 
 Oczywiście nie wiadomo jak okazało się później, że mieszkamy obok siebie .. xDD
Teraz oczywiście, że Mała się wyprowadziła, ale i tak mieszka z 10 min drogi xd
11. Najlepsze Wspomnienie? 
Uuuuuu .. Nasze najlepsze wspomnienie.. Trudno nam wybrać jedno, gdyż jak tylko wychodzimy z Małą na dwór odrazu uśmiechy pojawiają się na naszych ustach, i w oczach płyną zły ze śmiechu. Klaudia zawsze umie nas rozbawić na zawał. Uwielbia śpiewać, a najlepiej śpiewa na środku ulicy "SpongeBob Kanciastoporty".  
12. Słowo które opisuje nas 3 ? 
Wspólne słowo które nas wszystkie opisuje to "JEDWABISTE" <3 Tak wiemy jesteśmy skromne. 
13. Co Mała Lubi? 
Oczywiście KOCHA Placki, Naleśniki, Żelki. Ale uwielbia tańczyć i grać w kosza. Tańczy od małego. Ostatnio się wypisała z DNA. Nie wiem, czemu tańczy najlepiej z Wszystkich osób które nam. Tańczy najlepiej jak tylko potrafi. Wkłada to wszystkie siły. 
Oczywiście jest też dobra w jedzeniu. :* 
14. Co jeszcze Mała Trenowała ? 
Trenowała oczywiście Kosza 
15. Kiedy się spotykamy ? 
Oczywiście CODZIEŃŃIE xDD
Tak wiemy dużo tego. Ale nie umiemy wytrzymać 
16. Jaka Jest ? 
Zboczona, Miła, Nieśmiała (Uwielbiam jak ucieka przed chłopakami)
Niewiarygodna, Najgłupszą Osobą jaką znam (Oczywiście ja jestem pierwsza) 
Kochana, Śmieszna 
17. Chodzicie razem do klasy ? 
Oczywiście razzem chodzimy do 1c Gimbazy
18. Czym się różnimy ? 
Weronika-Hmm .. Jestem odważna co do chłopaków . Wkurzy mnie dostanie. Mała jest inna skrywa się w sobie.. HEhe .. A możne jednak trochę za słabo to określiłam .. Skrywa Aniołka, ale jak się ją pozna wie, że to Diabeł Wcielony. 
Agata-Hmm..Czym się z nią różnie..Haha..Tylko wyglądem <3 Jesteśmy takimi samymi jedwabistymi wariatkami <3
19. Bierze udział w konkursach ? 
Hmm .. Dobrze się składa .. Uwielbiamy oglądać "Violette" Taaa Taa wiem, za stare jak na takie seriale .. Ale powiem, że go Uwielbiam .. Razem z Małą Przychotowałałyśmy się na konkurs do 1 ♥ Violetta .. Trzeba było przeprać się za postać z Violetty która najbardziej lubimy .. Małe wypindowałam na "Fauste" 










A oto są zdjęcia z naszej Inscenizacji .. xDD 

20. Najstraszniejsze zdjęcie Małej .. 
Uuuu .. Mam Takie .. Malowałam ją na Hallowen .. 
Tak wiem, że pięknie. NaSZa Mała Wiedźma .. ♥♥♥
Hmmm .. To Chyba będzie już na Tyle .. Damy Wam Nasze Wspólne Zdjęciaa ♣♥♥☺

                               



                    


Na Tym Kończymy.. <3 Pozdrawiamy Wszystkich 

3 komentarze:

  1. Fajnie, że tak bardzo się lubicie - oby to była przyjaźń na całe życie :')

    www.zakazanyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że masz przyjaciółkę :)
    jestem naprawdę zdziwiona, że mój blog znalazł się na twojej liście ulubionych :3
    Ale dziękuje :*
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń